Elektronisk fakturahantering

Elektronisk fakturahantering med effektivt stöd av automatisering.

Marknadens mest automatiserade elektroniska fakturahantering gör fakturahantering smidig och sömlöst. Få stenkoll på cashflow, leverantörsreskontra och resultaträkning i realtid utan att behöva logga in i banken. Med automatiserade processer av hela fakturaflödet – från det att fakturorna kommer in, till att de tolkas, bokförs och stäms av med banken, har du alltid kontroll.

 

Med Kleer får du tillgång till

Klicka dig vidare för att läsa mer om varje enskild funktion.

Glad man håller en bärbar dator i ett kontorslandskap, använder sig av med faktureringsprogram.

Leverantörsfaktura

Leverantörsreskontra som matchas & betalas automatiskt

Få stenkoll på cashflow, leverantörsreskontra och resultaträkning i realtid utan att behöva logga in i banken. Med automatiserade processer av hela fakturaflödet – från det att fakturorna kommer in, till att de tolkas, bokförs och stäms av med banken, har du alltid kontroll. 

 

Skippa papper och trötta kuvert

Både digitala och pappersfakturor hanteras direkt i vårt system. Alla pappersfakturor går via vår scanningscentral, tolkas och arkiveras. I systemet stämmer en ekonom av så att de förslag systemet gjort stämmer samt konterar, så att du slipper all pappershantering.

 

Logga inte in i banken

Gör alla betalningar direkt i systemet, och få in betalningskvittensen automatiskt i bokföringen. Du slipper dessutom kontrasignering eftersom vårt system är kopplat direkt till banken.

 

Uppdaterade siffror

Vilka av månadens alla fakturor är betalda? Och vad kommer dras på kontot kommande bankdag? Vårt system uppdateras i realtid och det är lätt att hitta den information du söker, ända ned på detaljnivå.

 

Effektiva processer

Behörighetsstyrning, attestkedjor, vidarefakturering av kostnader och möjlighet att koppla leverantörsfaktura till kundfaktura – allt det, och mycket mer, tar vårt system hand om så att du kan jobba ännu effektivare.

Integrationer till de större bankerna och öppet API för att automatisera mer

Vårt system är kopplat direkt mot de större bankerna, bankgirocentralen och skatteverket. Ni kan dessutom skapa egna integrationer mot vårt API, hämta data via SQL eller använda någon av våra integrationspartners. Fråga gärna om ni vill veta vad som är möjligt.

Boka demo

Vill du veta mer?

Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med fler än 5 anställda och uppåt och har fler än 2 000 kunder och 20 000 användare. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort för ett första samtal.

 

Är du redan kund hos Kleer och har frågor? Kontakta då din ekonomiansvariga på företaget i första hand, eller din kontaktperson på Kleer i andra hand som hjälper dig med din fråga.

 

För att vi ska kunna kontakta dig utifrån din förfrågan behöver vi dina uppgifter. Du har rätt till att få veta vilka uppgifter vi lagrar om dig, du har även rätt att begära att vi raderar dina uppgifter. Läs mer om det i vår Integritetspolicy.