Kvitto- & utläggshantering
Kvitto- & utläggshantering som är helt automatiserad
Kvitto- & utläggshantering görs enkelt och effektivt via vår app, och låt sedan bokföringen sköta sig själv. Med företagskort kopplade till enskilda personer, och utlägg som automatiskt betalas på nästkommande lön, får du full kontroll över alla utgifter. I realtid, dessutom.
Kvitto- och utläggsrapportering med app säljs inte som en separat modul utan är en del i Kleers helhetslösning med ekonomi- och lönesystem samt ekonomiteam. Resultatet av att samla allt, blir extremt effektiva flöden och total kontroll över ekonomin.
Med Kleer får du tillgång till
Klicka dig vidare för att läsa mer om varje enskild funktion.
Kvitton och utlägg
Hänger ihop med allt annat från början
Smartare utläggshantering
Kortintegrationer
Boka demo
Vill du veta mer?
Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med fler än 5 anställda och uppåt och har fler än 2 000 kunder och 20 000 användare. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort för ett första samtal.
Är du redan kund hos Kleer och har frågor? Kontakta då din ekonomiansvariga på företaget i första hand, eller din kontaktperson på Kleer i andra hand som hjälper dig med din fråga.
För att vi ska kunna kontakta dig utifrån din förfrågan behöver vi dina uppgifter. Du har rätt till att få veta vilka uppgifter vi lagrar om dig, du har även rätt att begära att vi raderar dina uppgifter. Läs mer om det i vår Integritetspolicy.